Vi går över till elektroniska fakturor 1/9

Från och med 1 september kommer vi att skicka fakturor och eventuella påminnelser elektroniskt. Vi gör detta som ett led i vår miljöpolicy.

För att underlätta flödet ber vi dig att, vid behov och senast den 15/8, uppdatera dina mailuppgifter hos oss. Detta görs lättast på ”Mina sidor”, där dina kunduppgifter finns registrerade. Om du inte har varit inne på dessa sidor tidigare kan du följa nedanstående instruktion.

1. Surfa till https://alvhogsborg.brponline.se

2. Klicka på logga in/ikonen längst upp till höger (användarnamn är din registrerade mailadress/ alt. ditt kundnummer och lösen är default de sex första siffrorna i ditt personnummer).

3. Klicka på ditt namn som nu dykt upp längst upp till höger – välj mina sidor.

4. Välj Profil – välj ändra personuppgifter.

5. Lägg in rätt mailadress och klicka igen på ändra personuppgifter så sparas ändringarna.

 

Tack på förhand. För frågor kontakta info@alvhogsborg.se.

Translate »