Över 100 gruppträningspass i veckan.

Vi erbjuder ett fantastiskt utbud av gruppträning med olika nivåer på pass för att du ska hitta det som passar dig. Här finns allt från styrka och cykel till vattengympa och yoga.

Passbeskrivningar

  • Bodybalance

    En perfekt mix mellan yoga, tai chi och pilates som skapar lugn och gör dig fokuserad. Koncept från LES MILLS™

  • Bodyjam

    Förkoreograferat danspass där olika dansstilar blandas – en utmaning. Koncept från LES MILLS™.

  • BODYPUMP

    Med skivstång och viktplattor tränar du upp styrka och uthållighet i hela kroppen på ett enkelt, utmanande och framförallt roligt sätt. Du kör igenom kroppens samtliga muskelgrupper och bestämmer själv hur mycket du lägger på skivstången, även om instruktören alltid ger råd. Passar alla oavsett träningsnivå. Passen körs i 30, 45 och 60 minuter. Koncept från LES MILLS™.

  • BOX

    Box är ett härligt träningspass för hela kroppen där vi jobbar i slagkombinationer med handskar och mitsar. Passet är intervallbetonat och avslutas med en fysdel.

  • Cirkelfys

    Pulshöjande styrkepass i stationsform med funktionella övningar som avslutas med rörlighetsträning!

  • Core

    Styrketräning för kroppens kärnmuskulatur, mage, rygg, axlar och bäcken.

  • CXWORX

    Ett funktionellt och effektivt coreprogram som stärker mage, rygg och säte. Med hjälp av gummiband kan vi anpassa belastningen och samtidigt utmana kroppen maximalt. Förkoreograferat pass från LES MILLS™.

  • Easyline

    Kondition, styrka och maximal fettförbränning. Cirkelträning i 35 eller 45 min.

  • Familjefys

    Här tränar du som förälder styrka, stabilitet, rörlighet och balans tillsammans med ditt barn (8-13 år). Vi jobbar i stationer där vi använder oss av kroppstyngd och olika redskap varvat med pulshöjande övningar för att göra träningen utmanande för alla åldrar.

     

  • Functional moves

    Effektiv och rolig träning för hela dig. Bli stark och uthållig. Se fram emot fantastiska resultat. Träningen bygger på enkla och atletiska rörelser. Passar alla, oavsett träningsstatus och ålder.

  • Grit Cardio

    Kräver ingen utrustning. Här använder du istället din egen kroppsvikt och tränar högintensivt för att förbättra din kondition. Den unika sammansättningen ger dig en hög energiförbrukning som fortsätter efter att passet är slut. Förbättra din kondition, fysik och förbränning med GRIT CARDIO från LES MILLS™.

  • Grit Strength

    Här får du får ut max gällande styrka, spänst och intensitet på endast 30 min! Räkna med att svettas! Ett koncept från LES MILLS™

  • GROUP CYCLE

    Med Technogym Group Cycle får du inte bara en helt ny cykelupplevelse, du kan även följa din träningsutveckling. Group Cycle ger dig en total cykelupplevelse genom motiverande feedback, musik och video. Via touch-screen-panel har instruktören möjlighet att på ett enkelt sätt leda och engagera medlemmarna under hela cykelpasset.

    Cykeln mäter watt, hjärtfrekvens, kadens, distans och kalorier genom hela träningspasset. Resultaten är synliga på cykelns display och det finns också möjlighet att lagra passen i en personlig träningslogg.

  • Kettlebell

    Nygammal träningsform med klot. Effektiv träning i styrka, balans, stabilitet, rörlighet och kondition.

  • KINESIS/KINESIS STATIONS

    Funktionell träning i grupp. Egen uppvärmning och stretch, före och efter passet.

  • Löpträning

    För dig som kommit igång med din löpning. Passet blandar löpning med styrkeövningar. Löpdistansen ligger mellan 2,5 – 5 km.

  • Löpträning intervall

    Passar för både dig som springer lite grann och dig som är en van löpare.Vi förflyttar oss som längst 1 km under uppvärmningen, intervallerna är tidsstyrda så var och en tränar utefter egen förmåga.

  • Löpträning nybörjare

    Löpsträckor som varvas med rörlighets- och styrkeövningar. En träningsform för dig som gillar att träna ute i naturen. Med naturen och den egna kroppen som redskap tränar du både styrka och kondition.

  • Morgonyoga

    Du väcker kroppen varsamt och sträcker ut alla muskler med lugna, mjuka rörelser. Ger dig en bra start på dagen. Passar alla.

  • Seniorträning (65)

    Anpassad träning för dig över 65 år. Cirkelträning – styrka, balans och rörlighet i stationsform Vattengympa – pass i varmbassängen. Kondition, balans, koordination och glädje Balansboll – Kondition, styrka, bålstabilitet och balans med hjälp av balansbollar.

  • Skierg stakningspass

    Med SkiErg gör vi längdskidåkning tillgängligt för alla. Du tränar styrka och uthållighet i såväl ben, armar och bål. Oavsett om du är en elitlängdåkare som vill förbättra din styrka, en entusiast som vill komma i form inför skidsäsongen, eller om du bara letar efter bra träning allmän, kommer SkiErg hjälpa dig att nå ditt mål.

  • Step

    Konditionsträning på step up-låda för dig som gillar rörelse till musik.

  • Stretchyoga

    På ett lugnt och effektivt sätt stretchar vi ut hela kroppen.

  • TRX

    Funktionell styrketräning med spännband. Du tränar hela kroppen med din egen kroppsvikt som motstånd.

  • Ungdomsgym

    Ett instruktörslett pass på gymmet, där man använder olika stationer och redskap. Tillgängligt för alla som har ungdomskort.

  • Vattencore

    Ett pass med fokus på styrka i mage, säte och rygg. Vi utmanar vår balans och tränar upp vår rörlighet, i framför allt höfter och rygg. Passet avslutas med en härlig avslappning.

  • Vattengympa

    Pass för hela kroppen med kondition, balans, koordination och glädje.

  • VATTENGYMPA LATIN

    Pass för hela kroppen med kondition, balans, koordination och glädje, med inslag av latininspirerade takter och rörelser.

  • Vattenkraft

    Ett intervallpass i vatten där du jobbar med olika redskap i pulsbaserade stationer. Här utmanar du hela kroppen och kan göra passet hur jobbigt du själv vill utifrån din dagsform.

  • Vattenmix

    En härlig blandning av olika vattenträningsformer. Gott och blandat.

  • Vattenpuls

    Ett härligt och energiskt vattenpass där fokus ligger på konditionsträning. Vi kombinerar effektiva pulshöjande övningar med styrka för mage och rygg.

  • Vattenstyrka

    Ett tufft och utmanande konditionspass med olika redskap.

  • Yoga

    Balans, smidighet, andning och styrka.

  • Zumba

    Ett latininspirerat konditionspass där steg från bla salsa, merengue och cumbia ingår i en härlig koreografi.

Translate »